KLAR TIL I MORGEN

Skal si det var godt legge seg ned nå. Det har vært en dag på farta siden tidlig i formiddag.  Først var det til øyelegen med min mor. Yngstemann min kjørte oss til Drammen. Så slapp vi å lete rundt etter parkering og sånn. Han tok seg en runde rundt der nede mens han ventet på oss. Deilig med privatsjåfør gitt😊

Vi var veldig spente på hva øyelegen ville si. Det er 3 uker siden operasjonen nå. Her du kan lese om hva det var hun ble operert for.

Heldigvis… det var en vellykket operasjon 😁Vi fikk se røntkenbilder både fra før operasjonen,  og det han tok i dag. Det var himmelvid forskjell!!

Så fra i dag kunne hun være sin egen sjåfør igjen. Og det var hun som kjørte resten av dagen. Skal love dere at det er ingen sinke i trafikken. Det er bare å holde seg fast i svingene😉 Det gikk helt fint det.

Etter 3 uker uten å få kjøre selv tenker jeg det blir godt å komme seg fra A til B på egenhånd igjen. Det er nok da man merker hvor avhengig man er av å bare hoppe i bilen å dra hvor man vil.. Ikke det at hun hopper inn kanskje, men hun får da stablet seg inn på et vis. 

Vel, da var beste mål et sted hvor vi kunne se etter mer planter og blomster. Her var det masse og velge i. Ikke så lett å bestemme seg. 

 

Men vi fant litt begge 2 etterhvert. Så var det bort å plante på grava til faren min. Og videre hjem til henne. Fikk satt hennes planter i jorda også.  Og etter det var jeg så trøtt og svimete i hodet at jeg ville bare komme meg i butikken å få handla inn grillmat til i morgen. Ble helt tussete av å tenke på alt jeg måtte huske på ( hadde heldigvis handleliste) men jeg var redd noe skulle være tomt i hyllene innen jeg kom meg avgårde. Og så mye folk overalt!! Jeg fikk tak i det jeg skulle.  Og gjett om jeg var glad da jeg parkerte hjemme i gården med alt pikkpakket i bilen??? .. YES.. Jeg var i mål.

Sliten, sulten og kaffetørst, ble jeg enda mer glad da jeg så alt mannen hadde ordna med hjemme i løpet av dagen😊 Herlig!! Da ble det ei god pause med kaffekoppen før jeg ryddet bort alle posene med mat.  Ihvertfall alt det som ikke måtte rett i kjøleskap og fryser. Så var det til å plante her hjemme, før jeg endelig fikk laget middag . Alt for seint på kvelden, men var på nippet til å sulte ihjel. 

Nå skal jeg sove så lenge jeg vil i morgen. Vi går besøk av bonusdatter-og svigersønn. Har ingen aning om når de kommer. Men regner ikke med de er her før frokost😉 De skal grille sammen oss så det blir sikkert nærmere middagstid. Det blir helt sikkert koselig.

 

Ønsker dere alle en fin feiring i morgen 😊😊

#blomster #planter #langdag #sliten #øyesykdom #øyeopersasjon

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg