YES!! JEG KLARTE DET

Endelig… da har jeg lært meg noe nytt.

Jeg har lest en tekst og klart å legge inn kommentarer. Det tok sin tid, men nå kan jeg det😊

 

Sånn ellers ble det veldig seint i går kveld. Men det var et veldig koselig besøk, som alltid😊

Nå sitter vi ute med en lett blanding av sol og skyer og koser oss.

Vi skal på besøk til min mor i dag. Men vi har god tid.  Orker ikke å dra enda. Jeg har så lyst til å se litt mer på min egen tekst, og muligens komme et skritt videre. 

Men aller først trenger hjernen og kroppen litt energi. Nemlig frokost 🙂

Ha en fin Søndag.

 

#tekst # roman #skrivekløe

 

 

6 kommentarer
    1. Ja, det er tydeligvis masse jeg må lære:-)
      Jeg skjønner ikke halvparten av det som er på skriveprogrammet. Jeg lærer sikkert etterhvert som jeg holder på med det. Får jeg håpe😐

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg