UTE OG LUFTA HÅRET

I dag har vi vært flinke igjen da 🙂 

Vi har gått tur! 3 av 4 dager på rad. Og selv om det ikke ble så langt, var det tungt nok. Vi fant nemlig et skispor som vi kunne følge over jordet og komme igjen rett ved gården. Det er bare andre vinteren vi bor her, så det var jo på tide å opptage det 🙂 Eller kanskje de ikke var der i fjor. 

Jeg har trodd alle sporene der ute har vært snøscooter-spor jeg.

Se så fint det er ute her. Gården ligger nesten midt ute på jordet. Jeg kunne jo prøvd skia mine.

Kanskje en annen dag. I dag var det påskestemning i skiløypa, selv om vi mangla skia.

Og både Dino og jeg har lufta håret.

 

 

DEILIG DET!

 

Det ble litt av en trimtur , med både oppover og nedover bakker. Pluss vassing med snø opp til knea de siste meterne inn til gårdsplassen.

Vi ble slitne som bare fy…men det har vi bare godt av. Her må noe av vinterflesket vekk!

Jeg har ikke vært i nærheten av sofaen i hele dag. Så nå skriker den høyt etter meg. Og nå er jeg ikke vond å be. Der har jeg tenkt til å gro fast resten av kvelden. VEL FORTJENT.

 

#påskevær #snø #tur #hår #harehund #dino

 

 

6 kommentarer
    1. For et fantastisk sted dere bor på 🤩 Ikke vanskelig å bli motivert til å komme seg ut på tur. Ha en fortsatt fin kveld og en riktig god natt 😴

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg