TUGGETE DAG

Denne dagen har blitt bare ei stor tugge inni hode mitt. Alt for mye foregår utenfor mine planer.  Det var ikke stort jeg skulle egentlig. For det meste skulle jeg ha en rolig dag. Det har vist blitt litt for mye farting og besøk for meg de siste dagene.

Og nå i ettermiddag har mannen fått besøk igjen, akkurat da jeg skulle sette meg og begynne på det jeg egentlig skulle. Så var det bare å pakke bort det arbeidet for 2.gang i dag og kaste meg i bilen. Den siste kaffen forsvant nemlig i formiddag. Og kaffe må man jo ha når det kommer folk.

Det var så lummert og varmt at svetten rant. Jeg viste ikke helt hvordan jeg skulle orke å komme meg av gårde. Men en eller annen gang måtte jeg handle i dag uansett. Dermed ble det en veldig uplanlagt handletur. Det viktigste var kaffe.  Resten ble mer eller mindre bare rasket med. Fikk med til en grillmiddag til oss, men regnet ikke med å ha besøk så lenge. Og det blir litt snaut til 3 stk. Jeg dro med is og kjeks til kaffen og besøket. ( isen var nesten smeltet innen jeg var hjemne igjen og kaffen var klar)Trodde det holdt jeg liksom. Men nå er jeg i ferd med å sulte ihjel. 2 brødskiver og is og kaffe blir litt for lite i løpet av en dag. Enten får vi fyre grillen og dele det vi har, eller så må jeg bare spise noe annet. Jeg blir nemlig veldig grinete når jeg blir for sulten. Og hodet er fylt med bomull  og summing fra før. Ingen god kombinasjon. I tillegg til dårlig med søvn i natt.

Ok. Da var dagens frustrasjon sluppet løs.

Ha en fin kveld

#sult #grinete

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg