TRØTTINGER

Her er vi fornøyde trøttinger i kveld. Vi har gjort masse ute. Har ikke tatt en dubb engang . Ikke middag heller for den saks skyld. Det blir en salat nå, før det er god natt herfra.

Skal si det var godt med en dusj etter all svettinga. Her sitter jeg med turban og studerer føttene mine. De kommer til å være grønne resten av sommeren tror jeg. Jeg har nemlig klipt masse  plen i åpne sko… smart.

Dino har slengt øret over stolkanten, og kan endelig slappe av nå som menneskene hans er på plassen sin. Det tar på å skal følge på absolutt alt som foregår. 

Han har vært med å lekt gartner. Grave kan han jo.

Vel, vel… da ønsker jeg alle ei god natt😍

Nå er jeg “godsliten” i kroppen og rolig i sjela . Så jeg skal sove godt😊

 

 

2 kommentarer
    1. god morgen,håper natten ble god :=) å være gartner i egen hage tar på,jeg blir også svett og stiv og støl,men koslig er det jo også,liker å ha det fint i hagen ,bor dere på en gård ? ser fint ut hos dere det lille jeg har fått se hi hi

      1. Ja vi bor på en gård. Så det er mye plen. Og gamle planter som har vokst seg helt ut av form. Vi flyttet hit i august for 2 år siden. Så dette blir vår andre hele sommer her😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg