TRAVLE DAGER

Nå er jeg så glad jeg kan legge meg under dyna hjemme. Hjemme hos mannen min. Det er tydelig at vi ikke er så vandt til å være fra hverandre over natta. 

Jeg har sovet hos min mor i natt, for å klare å stå opp og bli med henne innover til Oslo. Nærmere bestemt Ullevål sykehus. Øyeavdelingen. Det gikk fint der inne. Men vi må tilbake i løpet av våren/ sommeren. De fant en feil som trengte operasjon for å bli bedre. 

Jeg skriver bare et lite innlegg nå. Bare for å oppdatere litt. Jeg er sliten og trøtt og gleder meg til å sove godt i natt.

Helt fra jeg reiste på jobb tirsdag har det vært folk rundt meg hele tiden. Da blir jeg ganske gåen, selv om det et hyggelig.

Onsdag var vi i bursdag til eldste barnebarnet. Hele 11 år alt. Tida flyr. Det var koselig 😊 Ikke så mange som var der da vi var der. Og da vi kom med puslespillet med 500 biter hadde vi nok å gjøre mens vi var der.

I dag har jeg vært på farta siden klokka 07.00. Ei ukristelige tid på døgnet for meg.

Kom hjem med helseekspressen ved 15- tida. Ble hentet av mannen på bussholdeplassen, og parkerte min mor hjemme hos henne. Deretter var det bare å forte seg hjemover, for vi skulle vist få besøk av en onkel til mannen. Tanta skulle ha symøte, så han syns nok det var greit å ha et sted å rømme til😉 

Så nå må jeg bare innrømme at det er veldig godt å legge seg. 

Har fri i morgen og så er det jobb igjen på Lørdag. 

Foreløpig har jeg klart å henge med, men nå sier jeg god natt herfra😙

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg