STORE FINE SKIVER AV SURDEIGSBRØD

Jeg syns surdeigsbrød smaker bedre og bedre jeg. Det har sikkert noe å gjøre med surdeigstarteren som nå har blitt minst 2 mndr gammel, og øvelse gjør mester sies det. Jeg begynner å få min egen rutine på hvordan jeg gjør det nå.

Har kosa meg med 2 store skiver av brødet som ble stekt i går, til lunsj i dag.

Avocado i stedet for smør er godt. Og jeg har blitt veldig glad i Basilikum. Da er det kjekt at jeg fikk satt den ut i Urtekassa mi, så jeg kan gå å plukke derfra i hele sommer.

Akkurat nå er jeg klar for en søndagshvil. Jeg veit det er mandag, men det ble ikke noe særlig hvil i går. Så da tar jeg den i dag med god samvittighet 😁

Fin dag til deg 😗

 

#surdeigsbrød #basilikum #avocado

 

6 kommentarer
    1. Så deilig med sånt brød altså 🙂 Du er flink å lage din egen mat, der er jeg helt håpløs. Litt lite opptatt av det 😮 Men liker å smake andres hjemmelagede 😀 He-he

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg