Sover og sover igjen.

I går måtte jeg tvinge meg til å våkne skikkelig da klokka var 17.30. Jeg hadde så vidt vært oppe en liten tur midt på dagen. Men klarte bare å spise og legge meg igjen. Neste gang jeg våknet var jeg nødt til å reise i butikken. Ei pakke skulle sendes fra posten der borte.

Hjemme igjen var det tid for mat igjen. Ingen middag i går. Det gikk i brødskiver. Resten av kvelden satte jeg meg under pleddet og strikket. Sokkene til mannen vokser.  Og det er bra.  Det er allerede for kaldt både ute og inne synes jeg. Gamle hus er kalde. Tror vi skal flytte inn i den andre stua for vinteren jeg altså. Der er det vedovn.

I dag har jeg vært våken tidlig faktisk. Har snart vært oppe i 3 timer allerede. Tilogmed fiksa noe husarbeid, spist frokost, tatt en kaffekopp og strikka noen runder. Men nå siger både Dino og jeg lenger og lenger ned i sofaen.  Og jeg tror vi er temmelig like i blikket. Så det blir tydeligvis en formiddagsdubb på oss.

Da vil jeg ønske dere våkne mennesker (og de trøtte også) en fin fredag😚 Så kommer jeg muligens tilnake med noe mer positivt senere i dag😁

7 kommentarer
    1. trasigt å være så trøtt da,håper du kan få snudd det snart :=) jeg skulle ønske vi hadde hatt 2 stuer så jeg kunne lukket en dør her,for jeg bor også i ett gammelt hus,veldig gammelt delen vi bor i er tømmerhus,så bygde svigerfar på da han tok over gården,men gamledelen er det vi som bor i ,godt vi har vedovn ja :=)

    2. Ja jeg håper jeg klarer å være våken hele dager snart igjen.
      Blir det for kaldt i den store stua flytter vi med oss tv’n inn i den vesle stua med vedfyring. Orker ikke å fryse så mye.

    3. Ikke noe særlig å være så trøtt, for man bli så uopplagt.

      Kjempefint bilde av Dino <3 <3 <3 🙂

      Denne uken når det har vært så kaldt har vi tent opp i vedovnen, og det varmer kjempegodt 🙂

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    4. Tungt å være så trøtt, men bra du får sove.
      Håper dagen har vært godt. Ikke mye vedfyring hos oss her vi bor, men i Huset kan vi legge god bjørkeved i ovnen og få god varme.
      God lørdagskveld! Klem 🙂❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg