SNØ OG TRIM

Som dere ser har vi fortsatt nok snø. Og i går gikk takraset fra uthuset. 

Jeg tror ikke vi kommer inn der før til sommeren. Heldigvis holdt det seg akkurat klar av veien ut fra gården.( der jeg står og knipser bilde).

 

Vi har vært superflinke i dag. Kledde på oss å gikk 2 km tur, nesten før jeg rakk å våkne skikkelig.

Da vi kom tilbake hadde det antagelig blitt litt mildere ute. For da lå det en kjempeklump med snø som hadde ramla ned på veien. Og der kunne den ikke ligge.

Siden mannen min har masse ryggtrøbbel for tida ble det meg som fikk litt ekstra trim før jeg gikk inn. 

Var passe svett og sliten etter strabasene, så vi la oss rett ut på sofaen for en liten tvil begge to. Og tror du ikke vi sovna momentant. Har sovet som steiner her sikkert et par timer. 

Jeg er helt tommelomsk ennå. Det var jo ikke akkurat grytidlig da jeg våkna i dag. 11- tida kanskje. Og vi var inne her igjen ved 13- tida. Det er ikke rart dagene blir borte. 

Nå er det middags tid. Jeg skal blande sammen noe i ei gryte.  Det er noe som skal gå veldig kjapt. Bilde kommer sikkert senere😊

Etter middagen har jeg tenkt til å sette meg ei god stund ved pc’n og skrive.

Vi er i hvert fall fornøyd med trimmen vår i dag 😊 Det er en begynnelse. Flinkere med maten har vi vært den siste uka også. Og i dag fikk jeg plutselig igjen glidelåsen i jakka mi. Det er ei stund i vinter det ikke har vært mulig.

#snø #takras #trim #turgåing

 

5 kommentarer
    1. Åh himmel! Det var da veldig til snømengder! Flinke dere har vært med trimminga, og veldig gøy når glidelåser som har vært litt kranglete plutselig funker igjen! 😉 Stå på!

    2. Og etter trim kommer hvile 😀 Mye snø i Trøndelag også, og i dag snør det… Ille at det er så mye snø sørpå også. Man må vel lenger sørover for å finne våren da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg