SKAL VÅGE MEG UT PÅ GLATTA

Nå har jeg bestemt meg!! Dino og jeg er alene hjemme mesteparten av dagene denne uka. Og han maser og maser i ett, fordi det går rådyr rett ute på jordet her stadig vekk. Det er ikke det han skal jage….langt i fra. Han er harehund. Men han blir jo så innmari nysgjerrig på disse dyra som går forbi her. Nå står han og og skulmer ut vinduet igjen. Så for å se om jeg kan få han litt roligere utover dagen, skal jeg våge meg en tur ut med han etterpå. Det ender vel sikkert med at han blir enda mer gira, og jeg blir enda mer sinna. Det er ikke det helt enkleste å gå med han i bånd.  Og jeg er livredd for å ramle på glatta pga beina mine. De som har fulgt meg ei stund vet at jeg har proteser i begge knærne, og at jeg hadde et fall året etter siste operasjon. Resultat: flere operasjoner etter brudd i ankel og legg. Så ille at ankelen lå i 90° vinkel….grøss.  Etter det hater jeg glatta. Men i dag er temperatur og vær så fint at jeg skal prøve en liten tur oppe på veien som er kjørt opp langs skogkanten her oppe. 

Møter ikke folk der som regel. Heldigvis får jeg si, for håret mitt ser ut som et kråkereir med landingsstripe på toppen. Jeg får tre ei lue på hode så er det ingen som ser det hvis jeg skulle møte på noen.

Wish me luck🤤

 

6 kommentarer
    1. Skjønner godt du er ekstra skeptisk med slike knær.. Men håper du og Dino får en fin luftetur og at du holder deg på beina <3 Kjekt med lue mange ganger…hehe..

    2. Huff ja, den glatta er ikke det kjekkeste for noen som er litt skrale, enten det er sånn eller sånn. Men håper turen gikk greit og uten knall og fall. Håret ja…rart hvordan det påvirker hvordan vi føler oss 😉

      1. Ja.. det gikk fint😊
        Er ikke håret nogenlunde i orden er det ikke moro å vise seg ute blant folk nei. Får få litt orden på det i morgen 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg