SKAL VÆRE FLINK I DAG OGSÅ

Det er planen i hvert fall… Og gjøre mye her hjemme i dag også.  Selv om jeg ikke har vært fullt så tidlig våken som jeg var i går. Jeg skal fortsette med mer vindusvask og bytte gardinene i hovedstua. Fikk bare ordnet i den lille stua i går. Pluss de kjempestore vinduene i dørene som dekker nesten halve veggen ut til terrassen. Begge steder er ferdig pussa og med nyvaska gardiner hengt opp 😊 Nå ligger det flere gardiner i vaskemaskinen.

—————– og her ble det noen timers pause i innlegget. Jeg var i gang med dette før 12 i dag. Mannen kom hjem mitt i hele greia her. Og da ble jeg nødt til å legge fra meg alt og ta en kaffeskvett sammen med han. Så måtte jeg plutselig ta turen i butikken, mens han tok en høneblund.  Han måtte ha bilen igjen så fort han våknet, siden en kamerat trengte hjelp med bilen sin.

Da kom jeg i u-rute med alt her. Har pusset det ene vinduet bare og hengt opp nye gardiner der. De andre har hengt ute og tørka i sola. Hadde tenkt å henge de på gardinstengene mens de var våte jeg da. For da får de dratt seg litt mens de tørker der de skal henge. Slipper å stryke da vet dere..hehe. Men jeg tror det gikk greit når de tørka på stativet ute. Jeg henger de opp som de er uansett.  Opp skal de snart. Må bare kvikne til med en halv kaffekopp. Jeg ble liggende inne med boka mi og Dino mens den værste varmen sto på her i sta. Nå er det bare deilig ute igjen. Sommerkjole er på i dag også og jeg koser meg. Selv om turboen ikke rakk å sette helt inn før mannen dukket opp. Dagen et ikke over ennå, så jeg skal nok helt sikkert rekke en del .

——–

Nå gikk det hel evighet til å få tatt et bilde som så noenlunde ut med kjolen og meg også da. Ser passe lei ut her ser jeg, og alt for mange kilo er stappa inni kjolen også. Off… men, men, sånn ser jeg jo tydeligvis ut. Ikke rart jeg ikke er glad i bilder av meg selv. 

Kjolen kjøpte jeg i Parga i Hellas for 3 år og 10-12 kilo siden. Den er i det minste kjempedeilig og ha på seg🙄

Dette her ble ble et surrete innlegg. Men nå bare sendes det ut til alle og enhver. Nå vil jeg avslutte før det blir enda flere pauser og tullball.  Vinduene skal pusses og gardinene skal opp NÅ!!

Ha en fin kveld😚

 

14 kommentarer
    1. Kjempefin kjole. Likte fasongen og fargen jeg. Sånn deilige plagg er kjekt å finne. Får være som er er vettu….Klem. Bra jobba i dag også.

    2. Ja, surre-innlegg🙄
      Nå ligger jeg ute på nettet både kjolen og jeg, selv om jeg syns det var et bedrøvelig syn. Smilet forsvant liksom mer og mer til flere bilder jeg tok🤔 Jeg trenger å få bort mange kilo. Men det er ikke så lett. Noen få er blitt borte i sommer. Men det synes vist ikke så mye😣

    3. Jøye meg så effektiv du er 😀 Jeg får ikke gjort noe særlig for tiden. Er skikkelig nede for telling. Men stresser med å lage litt syltetøy i alle fall, og så strikker jeg. Så får resten bare være en stund til 🙂
      Herlig når ting er gjort 🙂
      Kjolen var kjempefin. Jeg har en lignende som jeg kjøpte i Key West, Florida i 2008. Godt med sånne plagg som er bekvemme selv om man svinger litt i vekta 🙂 Flott er du uansett ♥

    4. Tusen takk😊
      Jeg har helt klart noen gode dager. Det er bare så deilig.
      Håper virkelig du kommer til hektene igjen snart😚 Du får bare kose deg med strikking og det du orker. Resten må bare vente!
      Ønsker deg en fin kveld videre

    5. Tusen takk😊
      Neida, alt må ikke være perfekt.
      Dessuten rakk jeg masse av det jeg skulle i kveld. Nå ble det så koselig inne her at.. Har tent masse t-lys rundt i hele stua også.😊

    6. Høres ut som du har gjort mye og vært flink!:-) Den kjolen såg deilig ut og den kledde du:-) Ønsker deg en fin dag imorgen<3

    7. Fint å være litt tullete og rar. Kjedelig å være A4, vettu 😉 Kjenner jeg blir litt inspirert av gjøre-lysten din… Så om noen dager skal jeg rydde i klesskapet mitt! 😀

      1. Hehe… nei A4 er jeg langt i fra. Og godt er det. Selv om jeg blir noe sliten av mitt eget hode til tider😃
        Så bra du blir inspirert. Det er det som er kjekt med å lese blogger noen ganger👍
        Jeg lar meg inspirere til både det ene og det andre jeg😃

    8. Artig innlegg, synes nå jeg. Du er jo naturlig og deg sjøl, helt på ekte. Jeg føler i hvert fall det, selv om jeg aldri har truffet deg andre steder enn på bloggen her 😉 God tirsdag!

      1. Ja.. Jeg er meg. Heldigvis er det bare en av meg er det noen som sier👍
        Så koselig at du likte innlegget som begynte på formiddagen og ikke var ferdig før utpå kvelden😊 Jeg var i grunnen lei hele innlegget til slutt🙄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg