Skal ikke ha noen “må-gjøre” lister i dag

I dag skal jeg prøve å la dagen bare bli som den blir, uten alle disse “må/skal gjøre ” listene mine. Kan jo bli gal av mindre. Men selvfølgelig ligger det noen planer oppi toppen uansett. Jeg skal bare prøve å overse de . Eller i hvertfall ikke sette meg som mål at det MÅ gjøres akkurat i dag. Kanskje hodepina ikke dukker opp i løpet av dagen da? Det var ikke noe godt i går nemlig.  Enda så trøtt jeg var tidlig i går kveld , ( og jeg sovnet flere ganger også) jobbet hodet på spreng til langt på natt med å løse et syprosjekt- mysterium. Muligens har jeg endelig forstått hvordan det skal gjøres nå😁 Det gjenstår å se.  Jeg skal prøve å ikke stresse med det i alle fall. Og jeg skal spise frokost før jeg finner på noe lurt. Det romler i magen allerede, så jeg må vel kanskje høre etter hva kroppen sier. Med dette høye blodrykket er det ekstra viktig. Men lett?? …Nei!! Hode mitt lever sitt eget liv.

 

(Bilde lånt fra pixabay.)

Sååå……. dabegynnerjegmedfrokostenda 😃. Og ser hva dagen bringer i fred og ro. Ønsker deg også en fredelig og rolig lørdag 😙

#hodekjør #hodebry #fred #ro #entingavgangen #taderolig #høytblodtrykk #bipolar #blogg

 

6 kommentarer

Siste innlegg