SE HVA POSTMANNEN KOM MED I GÅR

Endelig kom postmannen med det har jeg venta på. Mer garn😃 

Det gule er refleksgarn.  Det skal bli til ei lue og en hals til meg selv. Men jeg har ikke den pinnestørrelsen jeg må ha til oppskrifta jeg har valgt.  Så jeg skal heller begynne på noe av det jeg kjøpte som sokkegarn. Mannen syns det var litt tynt til sokker til han. Så jeg lurer på om jeg skal finne på noe annet av det.  Jeg har drømt meg helt bort med idéer siden jeg fikk det😁 Skal finne på noe i dag. Men jeg skal ikke begynne på noe før jeg har festet trådene i lua og pannebåndet!!

Pannebåndet strikket jeg av restegarn mens jeg ventet på vidunderpakka😃 

Men jeg må vist ligge i horisontal stilling ei stund før jeg gjør noe som helst. Har vært våken i over 4 timer allerede. Tatt meg dusj og fått på meg klær i det minste. Og vispet sammen og stekt frokostbrødet vårt også. Med rømme i stedet for melk. Det ble enda bedre😃 se oppskrift HER.

Anbefaler 4 egg også og bruk 1 dl rømme 😊….jummy, jummy!

Da tar jeg en hvil. Og så håper jeg å kunne vise frem hva jeg har begynt på utpå kvelden en gang.

Ha en fin dag😙

4 kommentarer
    1. skikkelig deilige farge,det blir noen timers kos dette :=) vi er forskjellige når det gjelder sokker,her like mine tynne ullsokker,men for noen karer er nok tykke å foretrekke ,vare og go blir dei nok uansett

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg