LAGET “BRØDSKIVER” TIL FROKOST

Se her a dere😃 Jeg har blandet sammen en blanding som kan brukes til brødskiver.  Googlet meg frem til lavkarbobrød  i går kveld.

Så at jeg hadde noen av ingrediensene i skapet. Siden jeg ikke hadde absolutt alt ble blandingen min slik: 3 egg, 1/2 dl melk, 2 ss raspolje. Vispet sammen med en gaffel.  Så hadde jeg i 3/4 dl kruskakli, 2 ss linfrø og 1 ts bakepulver. Vispet videre sammen med gaffelen og helte over i ei steikepanne med smeltet smør. 

 

Satte lokk på og lot det steke på svak varme i 20 minutter.

 

Det jeg glemte å ha i var rømme. Og det har jeg faktisk i kjøleskapet. Men det ble godt, og mer mettende enn bare omelett uansett😊 I morgen skal det testes med rømme i også😃

Ha en fin dag😚

Jeg venter besøk til ertesuppa som allerede er satt til koking😃😃

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg