RIBBE-MIDDAG I MAI

Ribbe er alltid godt. I dag fikk vi det hos min mor. Den ene sønnen min var kokken der nede, som vanlig😊 Han liker å lage mat han, som mamma’ n sin😉

Her har vi kokken og fruen😊

De bor sammen med min mor, som var veldig fornøyd med mat og besøk i kveld. 

Her er min yngste sønn. Også han var storfornøyd med ribbe-middag. 

Og her har vi mannen og meg med hver vår dobbelhake.  Det ser ut som vi har fått i oss nok mat for ei stund nå.  

Det ble en hyggelig kveld😊

Det ble seint før vi var hjemme igjen. Men på hele veien hjem prata jeg med min venninne som jeg jobber sammen med. Pluss ei god stund etter at vi kom hjem. Og det var like koselig😊. Det er nok over 2 uker siden jeg pratet med henne sist…minst. Jeg er jo ikke på jobb for tiden.

HA EN GOD NATT😚 

 

#familiemiddag #venninneprat #sønner

 

 

8 kommentarer
    1. Ribba fungerer like godt i mai som i desember vil jeg tro. Jeg tenkte på det forleden dag, at jeg savner ribbe og hadde lyst på det 🙂 Men for tiden er jeg ikke i kokkeleringsmodus, så får i alle fall vente til barna mine er tilbake før jeg begynner på store middager 🙂
      Koselige familiebilder, og ribba så veldig god ut 🙂

    2. Tusen takk. Jeg fikk lov til å dele de😉
      Ribbe er noe man burde spise oftere i grunnen. Det er jo så godt, og den står jo for det meste og passer seg selv.😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg