LITT FOR IVRIG MED VÅREN, MEN HER SKAL DET POSITIVE GÅ FORAN ALT ANNET

I går begynte det å snø! Og jeg som akkurat hadde skrevet innlegg om å begynne på våren. Se her…store filler dalte ned.

Det har kommet litt i dag også, men nå er det blitt mildere igjen. Så da var det bare å innse at vi fortsatt faktisk er i Januar måned.  Lysere blir det i det minste, dag for dag. 

Her har jeg bestemt meg for å prøve å fokusere mest mulig på det positive. Negativitet er bare plunder og heft. Ingenting man føler seg bedre av i hvert fall. Så da får vinter være vinter utenfor vinduene, og jeg kan lage meg en ny vår inne hos meg selv, og inne i hodet mitt. Skal gjøre det jeg kan og klarer for å få det til.  Mannen sa det var meldt veldig kaldt til uka. Så da kommer det nok litt vinter krypende inn i huset. Men det skal jeg overleve. Satser på at det ikke varer en evighet. 

I dag skal jeg se om jeg klarer å få til en avlegger av denne her:

Jeg leste inne på en annen blogg for ei stund siden at det skulle gå an. Klippe av noe av planten og sette den i vann. Det jeg leste var at det kunne ta opp til 8 uker før det dannet seg røtter, men det gjør ingenting. Da har jeg bare mer som er spennende å følge med på😁 Og det koster ikke en “nikkel”.. Derimot koster det mange “nikler” å kjøpe ei sånn plante. Faktisk kan det være et julagaveprosjekt til neste jul😃…smart!!

Nå skal jeg ha en liten hvil og roe kropp og sjel. Jeg har vært frisør i dag nemlig. Mannen ble ganske mye lettere på hodet, etter alt håret som lå på gulvet og dømme😊 Om det ble lettere inni hodet er en annen sak. Telefonen skrus av, mens jeg lader opp med mer positivitet.

Ønsker alle en fin dag😚

 

 

8 kommentarer
    1. Det har vært stort sett mildt her også. Kunne godt unnvært kulda lenger😃
      Håper på det.
      Bloggklem og fortsatt fin kveld til deg også😚

    2. Herlige tanker! Fint å lade opp med positivitet. Lurt med litt bevisstgjøring på dette. Veldig fin måte å si det på at du lager en ny vår inni deg. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg