KYLLING, NUDLER OG GRØNNSAKER

Jeg deler en rett til de som har det travelt.

Jeg har som vanlig bare brukt det jeg hadde her hjemme, så det er bare å fylle på med mer og andre grønnsaker for de som vil.

  • Jeg har brukt 1 pakke med kylling lårfilet.
  • Krydret den med hvitløkspulver og kyllingkrydder. 
  • Stekt de ca 3 min på hver side. Satt på lokk og lot det stå på svakeste varme til resten av middagen var ferdig.
  • 2 pk nudler. Kokte i 5 min. 
  • 1 stor gulrot , 1 halv brokkoli og noen sjampinjonger, delt i biter og stekt i panna, mens nudlene kokte.
  • Hadde litt vann over grønnsakene, og hadde over nudlene. Pluss litt av kjøttkraften derfra 
  • Lot det stå et par min. Og la over kyllingbitene og all den gode kyllingkraften.

 

VVELBEKOMME.

 

##raskmat #middag #middagstips  #kylling ##nudler #grønnsaker

 

 

Z

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg