KOSELIG DAG I GÅR

Etter å ha stresset meg ferdig før yngstemann og min mor kom i går ble det en koselig dag 😊 Det ble en enkel middag, som for det meste sto og passet seg selv.  Mannen spiste laks han også. Så slapp jeg å lage 2 middager.

Han syns det var kjempegodt med creme fraiche, ostebiter, sitron og gressløk i ei blanding over.

Yngstemann elsker denne retten. Med poteter og grønnsaker til.

Mens de reiste av gårde for å hente noe de manglet til bilen som skulle ordnes, dro min mor og jeg bort til Hageland i Prestfoss. Det er ikke lett å bestemme seg for hva man vil ha der. Det er jo så mye .

Jeg endte opp med noen stauder og en blomst til å henge på veggen. Her er staudene. 3  blir i lilla farger og 1 blir gul. Jeg må tenke litt før jeg planter de.

Det blir sikkert fint når de blomstrer😊 Nå sitter jeg her å våkner til live før jeg skal nedover til min mor. Skal bli med henne til øyelege i Drammen for å sjekke om operasjonen har gått bra.

Ha en fin dag så lenge. 

 

#planter #laks #middagstips

 

4 kommentarer
    1. Maten så veldig deilig ut. Flink du. Fint med mat som ordner seg i ovnen.

      Herlig stauder 🙂 Stauder er flott, men jeg er ikke så på dem. Men er utrolig vakkert når dem vokser til!

      1. Takk. Ja vi liker den retten veldig godt både sønnen min og jeg. Nå vet jeg at mannen spiser den også😉
        Gleder meg til å se staudene blomstre😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg