IKKE MYE SOM SKAL TIL

I går gjorde jeg alt helt i mitt eget tempo. Det var ingenting jeg måtte eller skulle . Bare en hel masse jeg burde. 

Men det klarte jeg å la være og tenke på, siden jeg  bare begynte et sted jeg hadde lyst til. Jeg fikk gjort utrolig mye. Det ble etter hvert…skal bare ta det, og skal bare ta det….Og jeg skal innrømme at jeg var passe stolt da vi endelig tok kvelden.

I dag er det ikke helt sånn . Jeg får nemlig besøk snart .Yngstemann kommer en tur sammen med min mor. Jeg skal lage middag til dem. Og jeg måtte farge håret først, egentlig skulle jeg vært og handlet også. Men de tilbød seg å kjøpe med det jeg evt mangler til middagen.

  Mora mi spurte om vi ikke kunne ta en tur på Hageland med det samme de er her. Og det sa jeg ja til. Det burde jo ikke være noe stress med noe av dette. Men det er det altså i toppen min. Jeg er skjelven og urolig, mye sikkert på grunn av at jeg ikke hatt fått i meg noe annet enn en banan så langt i dag. Jeg tenkte jeg like godt kunne vente til de kommer med å spise. Regner med at de kommer snart.  Så får jeg bare begynne å kokkelere med en gang. Her blir det både laks og kylling. Noe for enhver smak. Sønnen ville ha sunn middag (fisk) . Ikke verst😁. Mannen er ikke så glad i laks, så derfor lager jeg jeg ei panne med kylling også . Jeg liker begge deler.

Håret er endelig ferdig farget. Og jeg har fått på meg klær . Kanskje jeg bør prøve å senke skuldrene. Det blir jo koselig med besøk . Så kan jeg tenke på ingenting i kveld😊

 

#stress #stressihodet #kaos #besøk

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg