KLIPT VEKK MYE HÅR, FORTSATT MYE IGJEN

Lovte jo å komme med før- og etterbilder etter frisørtimen i dag. Og her kommer det noen. Selv så mye jeg tok på lengden bak er det mye igjen fortsatt. 

 

 

 

Før- og etterbilder fra alle kanter. Luggen er blitt så lang nå at den ville jeg prøve å beholde. Jeg må bare lære meg å style den selv. Fikk noen triks i dag da😉 . Frisøren laget litt krøller med ei rettetang. Ja.. du leste riktig. Ingen krølltang. Det var mest for å komme med noen forslag at hun viste meg det. Jeg syns nok håret mitt er stort nok fra før. Og jeg har en del fall i det, så jeg tror det er like greit å bare lufttørke det og heller style luggen som jeg vil ha den. Det var frisøren helt enig i. Det er ikke bra for håret å bruke rettetangen for ofte uansett.

En ting jeg ikke fikk somlet meg til før frisørtimen, det var å farge håret. Det synes godt for å si det sånn…hmmf..De siste gangene jeg har farget det selv har jeg brukt en lysere farge. Og det vil jeg fortsatt gå for. Jeg har forresten tenkt at det kan være lurt å stripe det også. For å få bort mer av det mørke.

Jaja… vi får se. Det er noen vanvittige priser å få det gjort hos frisøren. Kanskje jeg prøver på det selv i første omgang.

Nå er jeg snart klar til å se på  symesterskapet på nrk 1😁😁 Denne uka er det finale.

  Ha en fortsatt fin kveld😙

 

#frisørtime #hårklipp #langthår #langlugg

 

6 kommentarer
    1. Så fin 🙂 Deilig å klippe vekk litt slitt hår og grei lenge. Lettere å vaske å jobbe med. Tykt fint hår du. Spennende med sying da. Elsker det programmet jeg å.

    2. Herlig å få ryddet litt i hårmanken 😀 Du ble fiiin 🙂 Jeg har også vært en tur hos frisøren. Det ble både klippings og fargings.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg