JIPPI… NY TELEFON

Endelig har jeg fått ny telefon.  Den virker som den skal. Jeg skriver på den nå. Tok et bilde av Dino for å teste kameraet også.

Her er han 🙂

Han har vært snill som et lam i dag faktisk. Selv om vi har vært alene hjemme.

Det er ikke så mye fornuftig jeg har gjort i dag. Men det får så være . I morgen er det jobb igjen, så det var sikkert ikke så dumt å ta det med ro i dag.

Jeg har stelt litt med blomstene mine da. Og oppdaget bittesmå mye skudd på vei ut nederst på den jeg klippet ned litt her en dag 🙂

Mannen dubber litt etter den lange turen han har hatt i dag. Klokka 20.00 skal jeg vekke han, så han får sett på The Voice sammen med meg.

Ha en fin kveld 🙂

#dino #telefon #thevoice #snillemannenmin

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg