JEG TIPPET RIKTIG

Frodith hadde en konkurranse her en dag, hvor vi andre kunne tippe på hvor mange kjoler hun har. Det er ikke få! Det har jeg jo sett i innleggene hennes hvor hun ofte har photoshoots med fargerike og artige kjoler. Trykk HER for å se bloggen til den spreke dama med det røde håret, og alle de flotte kjolene😃

Antallet kjoler hun har er 23 stk! Og da har hun enda kasert noen for litt siden. Helt utrolig.  Men hun er flink til å bruke dem, det skal hun ha.

Jeg derimot har har nesten ikke kjoler.  Jeg går igjen i dette antrekket her for tiden. 

(dette bilde er fra i fjor, i år har jeg klart å putte enda flere kilo inni antrekket) Det er i hvertfall deilig å ha på seg. Og det er hjemmesydd.

Jeg har fått for meg at jeg vil sy mesteparten av klærne mine selv. Og da blir det ikke store utvalget når formen ikke er til stedet så ofte. Jeg har fått masse gardiner og sengetøy nå som kan bli både kjoler, skjørt og topper.  Planene er der. Det er bare å komme i gang.

I dag er det helt nydelig sommervær, så jeg får først og fremst sørge for at plantene ute får nok vann.

Ha en flott dag😙

 

 

8 kommentarer
    1. Ja Frodith har mange kjoler… Jeg har noen kjoler..men ikke så mange altså 🙂 Du er veldig fin i kjolen du har på her.. Jeg syr ikke noe selv lenger..men ekstra gøy med klær som er egenproduserte da.. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg