JEG HAR 3 TING Å GJØRE I DAG

3 ting på lista… Men jeg har ikke begynt på noe av det. Jeg er trøtt i dag. Så nå må jeg ta en hvil, før jeg begynner på “skal gjøre-lista”. Som består av:

1.  Plukke opp hundemøkk etter Dino. Mannen har tatt mesteparten, men fortsatt er det noe igjen. Og Dino legger fra seg nye lass hver dag. 

2. Gå tur. Jeg ble jo så fornøyd da jeg kom meg ut i går.

3. Bake brød. Det er tomt igjen. Jeg bakte skolebrød i stedet i går. Det skal jeg kose meg med etterpå. Har nemlig 1 igjen. Mannen tok med seg et par til niste i dag. 

 

Litt småtteri ellers er gjort her. Men ikke mye. Vasket arbeidsklær til mannen , sett over en pose med gammelt sengetøy han kom med fra sin mor. Noe skal vi ha, men mesteparten skal klippes og rives til kluter som brukes i verkstedet han holder på i om dagen.

Jeg har sittet ei stund ute i sola på formiddagen. En kaffekopp og prat sammen mannen før han dro.

Nå har det begynt å blåse ute, så jeg har sittet inne og fulgt med på nyheter,  samtidig som jeg har strikket på toppen min.

 

 

Den vokser sakte men sikkert. Og jeg er spent på sluttresultatet.  Oppskriften på den finner du i innlegget HER. 

Øynene går i kryss for meg nå, så jeg må finne dyna ei stund. Ligge å høre med et halvt øre på nyhetene. Eller rett og slett finne lydboka og blåse i hverdagen et øyeblikk. 

Ha en fin dag😚

#hverdag #hjemmesysler #dagsoppgaver #strikketopp

2 kommentarer
    1. Mange ting her ja….Ser nabokona plukker opp litt også innimellom. Vi bor på felt da…Så dette bør gjøres med det samme…men du er jo på landet….litt annerledes…
      Mmmm, skolebrød…………….<3 fikk lyst på..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg