INNEDAG

Reklame | Hobbyhula

I dag skal jeg være inne og pusle litt her og der. Det har regnet her, men det ser ut til at det gir seg snart.

Jeg rakk å klippe ferdig den største plenen i går kveld. Fortsatt står hele plenen ved uthuset igjen. Nå må den tørke opp, før jeg kan gå løs på den. Derfor blir det innedag i dag.

Blomstene får være ute og kose seg da. Jeg tror de ble glad for å dusje seg i regnet. De i urnen ser litt pjuskete ut etter dusjen, men så blir de så mye finere når sola dukker frem igjen. 

 

 

Mannen vekket meg klokka 10 i dag, så jeg skulle få litt mer ut av denne dagen i forhold til i går. Sovner alt for seint på natta. Og jeg har mine timer med søvn som jeg absolutt trenger, for ikke å bli helt zoombi.

Det blir brødbakst i dag.  Deigen er satt. I dag bruker jeg gjær. Mannen syns det er godt med vanlige brød, og ikke bare surdeigsbrød. I dag skal han få grove rugbrød.  Jeg har igjen av surdeigsbrødet mitt i dag.

Jeg tegnet opp en idé til kjole, mens jeg satt ute med kaffekoppen tidligere i dag. Får jeg til den skal jeg være fornøyd.  Men før jeg begir meg ut på målinger og mønstertegning har jeg tenkt til å sy et par posebeholdere som skal ut i epla-butikken min. Det er ikke store utvalget der nå. Jeg har tatt bort en del derfra til en gave. Det siste jeg la inn der var faktisk den blå lille kjøkkenkluten jeg ble ferdig med her om dagen. Jeg trenger kluter selv. Men jeg må også ha noe i min lille butikk. Det syns jeg er et spennende prosjekt.  Men om jeg blir rik?? NOPE!  Du kan gå inn å se i HOBBYHULA her. 

Nå trenger jeg visst en matbit og medisiner, før jeg baker ut brødene.

Ha en fin dag😙

3 kommentarer
    1. Så bra. Ser ut som du har en meget god plan for dagen. Gøy å selge litt da. flink du 🙂 Spennede med kjole…Nå har jeg sett Symesterskapet og de var utrolig flinke.

    2. Så vakre blomster..Greit med litt regn men håper finværet snart er tilbake 🙂 Regner med brøda du bakte i går smakte bra.. God helg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg