IKKE KINESISK I GÅR

Nope..  Det ble det ikke. Langt derifra. Vondt i hodet og sovna som en stein i noen timer på ettermiddagen. Kom aldri i gang med noe, og ble ganske forvila. Så rett før stengetid dro vi på butikken og kjøpte det enkleste vi kom på av middag. Bare for å ha noe i magen til vi skulle legge oss igjen. Pølser og potetmos, sennep og ketchup.

Jeg har vært tidlig oppe dag etter lite søvn i natt. Så hodepinen er allerede på plass. Den er jeg temmelig lei og sliten av.

Men jeg har så lyst til å klippe meg nå at jeg håper å få en time i dag. Akkurat i dag åpner det ikke her borte før klokka 11. Jeg krysser fingrene for å få orden på sveisen i dag. Mulig det dukker opp et bilde senere i dag😁

Ha en fin dag😙

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Huff, håper hodet blir bedre fort og plutselig! Jeg er også tung i hodet i dag, men har lovt meg bort som hjelpetrener i Tai Chi om litt, så prøver å få på plass kroppen til da. Ha en fin dag, og lykke til hos frisøren! 🙂

      1. Jeg er veldig lei den hodepinen nå.
        Frisørtimen ble det desverre ikke noe av før på onsdag. Så da får jeg bare glede meg til da😊
        Lettvinn middag er deilig når formen ikke er på topp ja.
        Klem til deg og kattene😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg