HØST I DRAMMEN, VÅR I HODET

Endelig er vi hjemme fra turen til Drammen. Hadde time på brystdiagnostisk senter tidlig på formiddagen. Jeg var heldig og kom fort inn til mammografi.  Så var det bare å vente ei lita stund til en lege hadde sett på bildene. Ble ropt inn raskt igjen. Der ble det tatt ultralyd av begge brystene og kulene under armen. Det gikk så bra. Legen sa bildene så helt fine ut.  Hun kunne ikke se noen forstørrede lymfeknuter noe sted. Kulene under armen var hun nesten sikker på var talgkjertler. Men for sikkerhets skyld ble det tatt en prøve av den ene. Det svaret får jeg av legen min en eller annen gang. Jeg krysser fingrene for at hun har rett. Jeg var veldig lettet da jeg var ferdig og kunne reise derfra. Heldigvis var mannen min med som sjåfør. Det tok sin tid før det endelig begynte å synke inn at alt mest sannsynlig er helt i orden.  Nå skal jeg prøve å roe tempoet litt her hjemme. Slappe av i både kropp og sjel, selv om det er mye jeg skulle begynt på her. Det gjelder å holde blodtrykket så rolig som mulig til det også er sjekket😊

I Drammen er det høst. Men jeg har fått en ny vår💕 

 

Ønsker alle en god dag😙

 

#brystdiagnostikk #kuleriarmhulen #nyttliv #goderesultater #mammografi

10 kommentarer

Siste innlegg