HIPP HURRA FOR MEG

Jeg blir gammel i dag. 55 år.  Det høres ikke bra ut, men det er ganske godt gjort å ha klart å bli såpass opp i årene da😊 Hva er alternativet liksom??  Neida…jeg føler meg ikke så “gammel” i hodet. Så det er helt greit å feire denne dagen også. Det blir ikke kakefeiring her. Hadde i grunnen bare tenkt til å bake rundstykker og servere med godt pålegg. Men i går mistet vi vannet mens jeg sto i dusjen. Krise!! Fikk det meste av shampoen ut av håret før det var helt stopp. Og nå holder mannen og husverten på å prøver å fikse det. Så jeg blåser i hele bakinga. Det er ikke lurt å holde på med gjærbakst da noen flyr ut og inn døra hele tiden. Ikke nå som det begynner å bli kjølig ute i allefall. Og uansett er det bare min mor og yngstemann som kommer i dag. De andre er opptatte med sitt. Så da gjør jeg det helt enkelt. Reiser i butikken og kjøper halvstekte rundstykker og pålegg.. ferdig med den saken😊 Foresten ble vi bedt ut på middag på lørdag av kjæresten til yngstemann. Det blir koselig, så blir det en liten feiring da også😁 Vi skal på Mirawa house i Hokksund.

Der har de god mat. Har spist der flere ganger. Jeg tror det er meningen at min mor skal være med også😊 

Nå tror jeg at jeg skal sette meg og strikke ferdig de få rundene jeg har igjen med mønster på strikketøyet mitt. Så kan jeg sitte med det uten å telle masker mens vi har besøk😊

Ønsker alle en fin høstdag 😗

#bursdag #utenvann #mirawahouse

 

6 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen din. Fin alder. Kjekt å ha erfaring her i livet. Det er godt for selvfølelsen. Ser bra ut det spisestedet der. Så bare til å nyte og kose deg med dagen i dag og middagen som kommer. Bursdagsklemmer.

    2. Gratulerer så mye og hurra for deg 🙂 Kinamat er godt..og har vært på den restauranten..men noen år siden nå..koselig der :)) Bursdagsklem <3

    3. Kinesisk mat er kjempegodt 🙂 Og jeg velger gjerne det også 🙂 Så dere får nok en hyggelig feiring. Håper du har fått igjen vannet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg