HER VAR DET MYE HÅNDARBEID

Jammen har det blitt en del håndarbeid de siste par årene. Her er det både hekling og strikking. Kluter, grytekluter, sokker, vognteppe, babysokker og luer. 

Nå har jeg samlet alt sammen, og lagt det ut for salg på både finn.no og kjøp- og salg grupper på facebook😊 Har bestemt meg for å ha gul refleks-lue og hals til meg selv. Må bare ha tak i pinner som passer først.  Så derfor begynner jeg med god samvittighet på et annet prosjekt i mellomtida. Fortsatt litt usikker på hva. I går fikk jeg ikke begynt på noe. Orket rett og slett ikke. Men nå skal jeg spise middag, bli klarere i toppen…forhåpentligvis, OG SÅ… er jeg klar😃😃

Ha en fin kveld dere der ute i den store verden.  Jeg er glad jeg bor her jeg bor nå. Liker ikke alle nyhetene som dukker opp overalt.

 

 

 

 

9 kommentarer
    1. det blir masse fint når en bare har garn ,strikkepinner og en heklekrok :=) lykke til med salg og skulle du ikke få en eller flere kjøpere så har du iallefall gode gaver til både bursdager og jul :=) alltid kjekt å ha noe lite liggande

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg