GUL UGLE-GENSER FERDIG

I dag var jeg invitert med på bowling med jentene på jobben.  Men siden formen var bånn i bøtta i går meldte jeg avbud seint i går kveld. Det hadde sikkert vært gøy. Det var det sist gang. Men jeg er glad jeg holdt meg hjemme med mitt eget tempo. Jeg har fått ordnet noe her og der hjemme i løpet av dagen. Og jammen fikk jeg endelig gjort ferdig den gule genseren min også. Jeg hadde bare igjen å legge den opp.  Det har jeg gjort nå i kveld, og jeg ble superfornøyd. Grunnmønsteret har jeg klippet ut etter den rosa og grønne genseren jeg sydde om. Men ermene har jeg tegnet og regnet og fundert på.  Og jeg fikk det til.  Den passer perfekt!! Og det myke og gode stoffet da😁 Det er det lenge siden jeg kjøpte på ei facebook-gruppe. Viste egentlig ikke helt hva det skulle brukes til, men det så fint ut og var greit på pris. Det holdt akkurat til en genser til meg selv da jeg gjorde om på ermene. Den stolte eier av en genser ingen har maken til får være mannekeng nå da😎 

Og så må Dino være med på et bilde😊

Det er nok ikke alle som ville gått i genser i dette stoffet… meg JEG gjør det😊😊 

Ha en god natt😚

 

#gul #hjemmesydd #syddgenser #syprosjekt #superfornøyd #syselv

18 kommentarer
    1. Det var en skjønn genser!:-):-) Så flink du er!!:-) Tror jeg kunne likt å hatt sånn genser, ble jo godt humør av den og fin farge.

    2. Den var kjempefin! Det var stilig med de smale delene nederst på ermet. Det gir genseren det lille ekstra – i tillegg til det artige uglemønstret! Hadde jo passet veldig fint som “gul” i fargeutfordringa til Frodith! 🙂

      1. Tusen takk😊 Ja den hadde passa fint der. Men jeg har ikke fått somla meg til å bli med utfordringa til frodig denne gangen. Jeg så det ikke de første dagene .

    3. Du er så kreativ, og genseren er flott. Og ja, jeg ville absolutt gått med en gul uglegenser. Jeg som samler små uglefigurer på en hylle i stuen..hehe. Vi har alle våre “diller”.

    4. Genseren var kjempefin.
      Jeg tror ikke jeg ville gått i en slik genser full av ugler, men det er fordi jeg i grunn ikke liker ugler. Gamle gubben Grå har samlet på de siden han var liten, og kom flyttende til meg på begynnelsen av 90 tallet og plasserte ugler rundt i heleleiligheten

    5. Så fin genser, og så flink du er til å sy ♥ Da jeg leste at du hadde tegnet, regnet og fundert på ermene ble jeg for alvor imponert. Det er sånn jeg gjør med strikketøyet, men syingen ble jeg aldri så dreven i. Jeg har sydd mye, men nå har jeg gitt meg med det, for jeg får vondt i nakken bare ved tanken nesten. Veldig bra arbeid dette altså. Og den gule fargen var fin. Jeg kunne nok styrt min begeistring for uglene, men de kunne absolutt vært et fint motiv på en kosegenser som jeg jo ofte tasser rundt i 🙂 Når jeg tenker meg om så har jeg en noen topper med blomstermotiv, men jeg trives best uten for mye mønster i tøyet. Du var kjempefin med uglene. Kanskje jeg burde tenke litt mer mønstrete jeg også? Virkelig flott i alle fall ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg