GJENBRUKSSTOFF OG RESTEBITER

God dag. Jeg er alt for sent oppe. Men snart er jeg ferdig med inntaket av kaffe, og hodepinen glimrer foreløpig med sitt fravær. Vaskemaskinen er i gang og noen planer for dagen er lagt. Da er jeg jo på rett vei😁 Den haugen her med stoffer har ligget og brent i hodet hele uka, men jeg har ikke hatt tid og ork til å begynne på den. Det meste er restebiter kjøpt på stoff & stil for lenge siden. Bortsett fra det grønnrutete som er gjenbruksstoff. Gardiner, som så langt har blitt pysjbukse til mannen. Men det er masse stoff igjen av det fortsatt

Innlegget om pysjbuksa kan du lese  HER .hvis du ikke allerede har lest det😊 

Senere i dag skal jeg ned å bytte til meg dette stoffet mot 2 flasker julebrus.

Det er mange måter å få tak i billig eller gratis gjenbruksstoff. De grønnrutete gardinene fikk jeg gratis på Finn.no. Det stoffet jeg skal hente i dag har jeg ingen idé om hva jeg skal bruke til.  Men noe finner jeg nok på. Uansett er det kjekt å ha et lite lager, den dagen jeg plutselig kommer på noe lurt😁

Ønsker alle en fin mandag😙

 

#gjenbruk #stoffrester #stoff&stil #gjenbrukstekstiler #pysjbukse

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg