GARDINER ER MYE STOFF

I dag har jeg plan en eller 5😁 På vei til legen i går stoppet vi og hentet et gardinsett, altså 2 lengder.  Jeg satt og kikket på Finn.no “gis bort” her en dag. Tenkte det muligens var gardiner eller klær som kunne brukes til omsøm. Jeg fant disse:

Ikke det peneste stoffet, men et godt stoff … og helt gratis 😁 Nå har jeg endelig funnet ut hva jeg skal sy først. Og kan hende har jeg nok til plan B også. Spennende. 

Jeg har sovet veldig lenge i dag og føler meg klar til å begynne😊 Flere timer i natt har gått med til idéer, med You Tube og pinterest på telefonen.

Ha en fin søndag. Nå må jeg forte meg å begynne på min egen søndag😁

 

 

#gardinstoff #omsøm #syprosjekt #finn.no

 

8 kommentarer
    1. Så bra! Koselig stoff, da. Dette blir sikkert noe fint, tenker jeg. Fulgte du med på Symesterskapet på TV? Sjøl om jeg ikke syr lenger, syntes jeg det var artig å se på. Ha en fin søndag 🙂

      1. Takk. Jeg hadde en fin dag i går. Selv om det ble en sein start😊 Jeg kom i gang med syprosjektet sent på kvelden. Bilder kommer når jeg blir ferdig 😊
        Ha en fin dag.
        Bloggklem sendes deg og kattene😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg