Ganske tidlig våken i dag også.

Nå tror jeg det begynner å vise seg små resultater av av cpap- bruken. Jeg har vært våken tidlig i dag også. Har vært i butikken allerede før jeg normalt pleier å orke og tenke på å stå opp. Det et bra. Små fremskritt hjelper mye etterhvert. 

Etter turen hjem fra sykehuset i går med  magevondt hele veien, ( les innlegg fra i går HER  ) gikk det heldigvis over etter å ha ligget på ryggen og prøvd å massere alt på plass. Jeg fikk en demonstrasjon der oppe på hvordan jeg kunne prøve det når det ble vondt. Deretter klarte jeg og spise en sein frokost. Og magen ble bare bedre og bedre.

Så i går kveld ble det middag på oss. Langtidsstekte koteletter, nykål, og poteter. 

 

Frokost har vi spist i dag også, og alle medisiner er inntatt. Så nå er vi i gang med andre ting. Min mor vasker klær,  jeg skriver blogg, og etterpå skal jeg begynne å plante blomster ute. 

 

Ha en fin sommerdag ♥ 

6 kommentarer
    1. Flott at maskinen virker og du får en bedre natt, og dag etterpå.
      Her blir det lettvinn lapskaus i dag, som består av kjøttdeig og frossen blanding av grønnsaker.
      Håper du får en fin tirsdag, klem 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg