Må regne med operasjon.

Nå er jeg tilbake i Hokksund. Måtte veldig tidlig opp i dag a gitt.  Timen min for vurdering av magebrokket mitt var klokka10 i dag, helt oppe i Hønefoss.

 

Jeg har ikke hatt spesielt vondt i det den siste måneden jeg, men etter at 3 stykker var ferdig med å klemme og trykke på det kom kvalmen. Og innen jeg var ferdig med papirer og alt som skulle fylles ut før operasjon, var jeg temmelig krokbøyd av smerter på vei ut til bilen. Men ikke så voldsomme som jeg har hatt tidligere i sommer.

Jeg måtte regne med at det ble operasjon ganske raskt. Noe av tynntarmen forviller seg vist inn i brokket noen ganger og kan bli liggende i klem. Det gjør kjempevondt! Og neste gang det gjør så kjempevondt igjen skal jeg ringe sykehuset, for da kunne det hende det måtte hasteopereres.

Først og fremst nå må jeg opp igjen muligens allerede i løpet av denne uka for å ta CT. De må finne ut hvordan operasjonen skal gjøres, før det blir satt opp en operasjonsdato.

Er det ikke det ene så er det det andre sier jeg bare. Da er det bare å vente på at det tikker inn enda en melding fra Helsenorge da. Det har vært en del post derfra siden vårparten. Forhåpentligvis vil alt bli bra til slutt.

 

Ha en fin dag ♥ 

5 kommentarer
    1. Må man, så må man. Det hender brokk krever hasteoperasjoner, men best er det om det er planlagt og man slipper akutte smerter.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg