FOR EN SØNDAG

Jeg har vært tidlig oppe i dag til meg å være😊 Og her går det unna. Klesvask, vindusvask, vask av gardiner, henger opp nye gardiner. 2 nybakte brød skal snart ut av ovnen. Det er knall-herlig vær. Har på meg en sommerkjole som føles som jeg ikke har klær på i det hele tatt. Deilg når det kommer et vindpust så den flagrer rundt meg. Ut og inn flyr jeg. Tar noen skvetter med kaffe innimellom. Hadde så vidt tid til frokost. Nå skriver jeg et kjapt innlegg om søndagen min, mens jeg venter på at brødene skal ut av ovnen og en ny runde med gardiner er i vaskemaskinen. Kan ikke ta for lang pause her nå. Farta er på høygir og den må jeg ikke ødelegge. Jeg skal pusse flere vinduer bare jeg blir ferdig med  å skrive. Det er bare SÅ godt å kjenne at turboen har slått inn i dag.

Har dere sett for en fin buske som koser seg i hagen på en av årets siste herlige sommerdager😍 Jeg ønsker alle en like flott Søndag som jeg selv har i dag😍

 

#livsglede #herligdag #søndag #sommer #turbo

4 kommentarer
    1. Oj..ikke gjort noe praktisk jeg..og til “middag”kokte jeg bare spagetti og tok ketchup på..hehe..:) Du får passe på å få gjort litt mens du har energien..men husk å slappe av litt også da.. Helt nydelig tre og bilde <3<3

      1. Det er jo Søndag i dag, så det er vel tillatt og ikke gjøre noe 😁
        Men jeg måtte bare holde på i dag, når både lysten og energien var på plass på en gang.
        Spagetti og ketchup er godt det da😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg