FIKK BRUKT FANTASIEN LITT I GÅR

I går våknet jeg til live engang utpå formiddagen. 

Etter flere kopper kaffe, og opprydding etter Dino, ( se gårsdagens innlegg )kom mannen hjem etter et sykehusbesøk.

Ikke lenge etter fikk han besøk, og jeg satte meg ved pc’n. 

Der kom jeg faktisk i gang med romanen min igjen. Det tar sin tid, siden jeg blir sittende en hel evighet hver gang med å lese over det jeg allerede har skrevet. 

Det blir rettet, slettet og lagt til noe både her og der før jeg endelig kan begynne på fortsettelsen. 

Jeg ble sittende i timevis, bare avbrutt av litt småtterier innimellom . 

Blant annet satte jeg over en kjele med verdens beste ertesuppe.  Du finner oppskriften HER https://monairens.blogg.no/1543346786_verdens_beste_ertesuppe.html

Den ble stående å småputre i mange timer, og ble ikke spist før til kvelds. Da var den helt nydelig.

Det var en smart løsning siden jeg var ekstra opptatt med mitt.

Jeg kunne sitte i fred å la fantasien løpe fritt. 

Det som er litt dumt er at hode fortsetter utover natta, selv om jeg ikke orker å sitte å skrive mer. Så da ble klokka veldig mye i natt før jeg sovnet. 

Jeg ble fornøyd, ihvertfall med det meste, av det jeg fikk skrevet i går 🙂

#roman #skrivekløe #ertesuppe

12 kommentarer
    1. Spennende med roman og skriverier 🙂 Ertesuppe fra bunnen av er det lenge siden jeg har laget..er jo kjempegodt ! Ønsker deg en fin kveld <3

      1. Jeg var så heldig at det var igjen litt ertesuppe til meg da jeg kom hjem fra jobb ved midnatt også😊
        Jeg skriver litt innimellom. Så får vi se om det til slutt blir en roman 😊
        Det er ihvertfall gøy å holde på med.

    2. Så herlig at du koser deg med bokskriving! Hva er det du skriver? Krim? Drama?
      Jeg liker veldig godt å skrive historier, men lenge siden jeg har hatt inspirasjon og fokus på det nå.
      Ble sulten av å se den suppa di.. Må finne meg kveldsmat 😀
      God kveld til deg, og lykke til med skrivingen 🙂

      1. Tusen takk😊
        Jeg prøver meg på krim/spenning.
        Har aldri skrevet noe ferdig noen gang. Men nå har jeg liksom historien i hode.
        Det tar jo evigheter , men det er gøy 😊

    3. Det er ikke bare bare å skrive en bok…. Har glemt å spørre deg hvilken sjanger du skriver, krim, drama eller noe romantisk?

      Hjemmelaget ertersuppe er godt, mmm 😋

    4. Nei , det er helt sikkert at det ikke er bare bare å skrive ei bok😊
      Prøver meg på krim/spenning.Så får vi se om jeg noen gang blir ferdig😊

    5. Nå fikk jeg sykt lyst på ertesuppe!! Men i dag skal vi ha fisk og den ligger allerede til tining på benken. Suppa får vente til neste uke en gang. Mange her som skriver på bøker for tia. Lurer litt på hvordan dere kommer på den ideen ….

      1. I dag blir det fiskekaker hos oss.
        Men det blir nok ikke så lenge til neste ertesuppe er på gang😊
        Jeg har hatt lyst til å skrive ei bok i mange år. Og nå har jeg endelig en idé i hodet😊 Det tar nok sikkert år og dag før den blir ferdig. Men nå prøver jeg seriøst ihvertfall.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg