FEILPARKERT MØLL??

Vi satt ute til midnatt i går kveld, mannen og jeg. Jeg var en smule propell, så jeg var både ute og inne og litt overalt etter at jeg kom hjem med kuppet mitt i går. 

Denne her derimot…han/hun satt hele tida og kosa seg i varmen og lyset fra varmelampa.

 

Det må vel være en type møll vil jeg tro. Men snakk om å feilparkere da! Helt oppe ved korken på innsektsmiddelet. Jeg vil da kalle dette et innsekt….et STORT innsekt!! Eller går den som sommerfugl? Ikke spør meg.  Sommerfugl er kanskje et innsekt det også?

En snodig fyr var det i hvertfall. Som kosa seg med lukta av innsektsprayen. I nærbilde her ser den jo faktisk flott ut på vingene. Men hadde jeg møtt det ansiktet der i menneskestørrelse hadde heg dødd på flekken🤤

 

Heldigvis har den parkert et annet sted nå i dagslyset. Jeg kan helt fint kose meg uten besøk av den der.

Ha en fin møllfri dag😚

 

#møll #innsekt #mølltype

4 kommentarer
    1. Ja, den der var en smule feilparkert, men kanskje den likte å leve litt farlig? 😀
      Herlig å kunne sitte ute til sent på kveld altså. Det har jeg gjort flere ganger denne uka som gikk. Men ikke i går, for da var jeg så utslitt at jeg stupte i seng tidlig til meg å være 🙂
      Det gjelder å kose seg mens man kan 🙂
      Klem

      1. Hehe.. Det sa mannen også😃
        Ja vi sitter ute seint på kveldene nå. Det er skikkelig midtsommer.
        Vi får hvile når vi må. I dag er det visst min tur.
        Klem❤

      1. Hehe… et eller annet rart var det med den. Kanskje den allerede var dopa da jeg fikk se den. Den flyttet seg i hvertfall ikke. Sto godt der den sto😐

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg