KUPP OG TILFELDIG KAFFEDATE

Jeg ble ikke bare hjemme og kosa meg i dag jeg gitt. Jeg satt og rota rundt på Finn.no, og der fant jeg noe interessant.  Ei hylle som jeg tenkte var fin til å stable noen av stoffene mine i.

( Her har jeg fått den på plass allerede )

Så kan jeg ha de som er vaska og klare til å sy med der. Og de uvaska i skapet. Det er ikke så godt å huske hva som er klart og ikke når alt ligger i samme skap. Stoffene bør være vaska før jeg begynner å sy, så det ikke krymper i vask når syprosjektet er ferdig sydd. Det er dumt å stå med et helt nytt plagg sydd etter mål, også blir det plutselig en str mindre i første vask.

Jeg måtte kjøre helt ned til  Vestfossen, der min venninne bor, hvis jeg skulle hente den. Så jeg kikket over om det var mer jeg kunne ha brukt for samtidig, på den såpass lange kjøreturen (45-50 min). Og det fant jeg. I Hokksund kunne jeg få en brødboks og div oppbevaringsutsyr til kjøkkenet.

Det er smart å ta flere ting av gangen når man skal ut å kjøre.

OG ALT VAR GRATIS!! ( uten dieselen selvfølgelig)

 

Og toppen av kransekaka var at jeg stoppet innom bensinstasjonen i Vestfossen, og der sto min venninne og “hang” og pratet med ei annen venninne av seg som jobber der. Skal si hun lurte da jeg plutselig sto bak henne og stakk henne i låret med bilnøkkelen.  Jeg vet nemlig at hun tar seg en tur dit for en skravlings noen ganger. Det var max flax at hun var der akkurat da. Da ble det en kjapp kaffedate også på turen.

 

Jeg er strålende fornøyd med dagen, kuppet og den tilfeldige daten.

Fortsatt fin kveld til deg😚

#gratis #kupp #varp #gjenbruk #sparpenger

 

8 kommentarer

Siste innlegg