ENDELIG!!

I dag har jeg vært alene hjemme. Og ENDELIG har jeg klart og satt meg ned for å skrive en ny side 1 til det som forhåpentligvis blir en roman en gang.

Og ikke bare det. Jeg fikk en positiv tilbakemelding etter å ha sendt den inn til vurdering hos Deveny

Gjett om jeg ble glad😊

Akkurat nå er hode stapp fullt. Og jeg og mannen trenger en middagshvil, før middagen . Han sover alt  så jeg må forte meg å henge meg på før han våkner igjen.

Og senere i dag skal skal faktisk jeg lese en tekst og kommentere. Så spennende😊Da gjelder det å være våken og opplagt. 

Så da sier jeg god kveld til dere alle der ute.

 

#tekst #roman #komentarer

6 kommentarer
    1. Herlig… Dette blir bra tror jeg. Du er dyktig. Du har historien og det handler om å få den ned… Lande… 😀🌷Ha en fin kveld da..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg