ENDELEIG BLE DET HÅRFARGING

En hel evighet har pakka med hårfarge stått på badet. På torsdag var jeg helt klar til å ta den sjauen. Jeg rakk nesten bort til trappa opp til badet, …og så ringte telefonen. Det var yngstemann og kjæresten som ville komme en tur. De lurte på om jeg ville bli med dem og se etter sopp. Selvfølgelig sa jeg ikke nei til det😊 selv om jeg kjente at hjernen slo helt krøll på seg. Jeg var jo klar som et egg til å begynne på de planene jeg hadde lagt for dagen! Og da går det trill rundt ei stund til jeg får ommøblert, sortert og lagra de nye planene. Jeg var fortsatt litt i fistel da de kom 3 kvarter etter de hadde ringt, men det så de, så vi tok det med ro til jeg fikk landa og hadde fått på plass ny plan for dagen. Så var vi endelig klare og samlet sammen det som skulle være med på tur. Det ble jo bare koselig 😁 Fant sopp gjorde vi også. 

Men i går fikk jeg endelig gjort det😁 Et eller annet med sjokolade het fargen jeg brukte. Jeg tror det er 2. eller 3. gangen jeg bruker den nå. Tenkte jeg skulle få håret litt lysere i fargen etterhvert.  Om det blir skille på toppen, det blåser jeg i. Det er mye lysere i tuppene også. Så litt forskjellige farger gjør ingenting😊

Kanskje kjøper jeg ei pakke med striper også snart. For å se hvordan det blir.

Nå er jeg vist seint ute med siestaen min, og det kjennes. Så nå er det bare å pakke seg inn med dyne og pute på sofaen ei stund. Lese noen sider, eller ta en høneblund. Middagen er ferdig spist og oppvaska rydda bort. Strikka noen runder har jeg også fått gjort, mens mannen har hatt besøk.

Ha en fortsatt fin kveld❤

 

#hårfarging #sjokoladebrun #hårfarge

 

4 kommentarer
    1. Fargen så veldig fin ut. Så flink du er som ordner selv. For det blir litt søl og klin. Men mye billigere. For det koster en del hos frisør. Men må gjøres uansett. Jeg farger håret hver 8 uke. Litt kjedelig at de kom akkurat da du var i farta da, men får lissom ikke sagt nei til besøk fra ungene.

    2. Skulle gjerne gjort det hos frisøren, men syns det er for dyrt. Hender en sjelden i blant at jeg tar det der😊

      Nei, man kan ikke si nei når ungene vil ta seg tur😁

    3. Koselig å få uventa besøk, men ja, man må ommøblere litt oppi hodet 😉 Godt det ble en fin dag, og at du fikk farget håret. Ble fint det! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg