EN HVIL FØR LEGETIMEN

Her trenger vi en hvil alle mann før vi må ut på farta om en times tid.

Mannen gikk ned for telling etter grøtbollen sin. Jeg har vært i dusjen og fått fiksa sveisen sånn nogenlunde. Sliten etter “jobben” tok jeg bare ei skive med kald kjøttkake og sennep. Må bite i det sure eple og ta ei skive noen ganger. Men vi har redusert masse på inntaket av brød og sukker. Og det hjelper 😊 Syns vi er flinke jeg.

I dag skal jeg ha med blodtrykksapparatet ned til legen. Det er et tegn på det som hun ikke skjønte hva var da jeg prøvde å forklare henne det. Og da får jeg samtidig sjekket hvordan det leser målingene i forhold til det hun måler med sitt. Det er jeg nemlig veldig spent på.

Etter legetimen skal vi en liten tur innom min mor. Min datter har bursdag i dag. De skulle vist ut og spise, så vi får ta turen dit en annen dag. Når formen blir bedre. Her går øynene i kryss nå, så jeg får lukke dem et kvarter. Før vi må få med oss alt vi skal ha med ut i bilen og dra.

Ønsker alle en fin dag😚

 

6 kommentarer

Siste innlegg