EN BEDRE DAG

Dagen i dag har vært lettere enn de siste dagene. I dag vekket Dino meg.  Bedre sent enn aldri.  Og nå kan det se ut som jeg har snudd døgnet tilbake til det riktige. Har vært våken uten problem siden jeg ble vekket😊

Jeg har tatt av sengetøyet, lufta dyner og puter og resten fikk en runde i vaskemaskinen.  Jeg har pusla, stelt og vannet blomster.  Jeg har ikke så veldig mange akkurat nå. Men jeg har nylig tatt noen avleggere i håp om å få frem nye planter😊 Julestjerna med glitter som jeg fikk av mannen før jul, står og glitrer fortsatt. 

Ikke værst 😃.  Den går nok snart over til å bli helt grønn. Jeg skal ha den så lenge den lever. Kanskje den kan bli hvit igjen en gang. Jeg har aldri fått det til. Men jeg har hatt julestjerner i evigheter før. Som bare har stått der som en grønn plante til slutt. Husker min første svigermor hadde vinduene fulle av grønne julestjerner til langt utpå våren.

Jeg har også tatt frem strikketøyet mitt i dag. Fikk strikket ferdig de få omgangene som var igjen på første arm.  Satt den over på rundpinnen sammen med bolen, og lagt opp og kommet i gang såvidt med arm nr 2. 

 

Ja… og så har jeg fått hjelp av blogg support til å legge inn følgeknapp til bloglovin. Så nå kan de som har lyst til å følge meg trykke på bloglovin-knappen nederst til venstre her på bloggen min😃

Jeg er veldig fornøyd med dagen så langt jeg. Nå skal jeg strikke litt til før Master Chef begynner på TV.

Ønsker alle en fin kveld😚

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg