DET SPIRER BÅDE HER OG DER

 Nå spirer og gror det i toppen på både plantene mine og meg😊

 

Bare se her:

Hva som spirer i toppen min er litt vanskelig å ta bilde av. For det meste foregår innvendig der nå..

I går natt f.eks ble jeg ganske godt kjent med noen av karakterene i romanen min. Det var gøy. Men jeg fikk jo ikke sove noe særlig da. Og jeg skulle tidlig opp på jobb i går. 

Ble jo temmelig trøtt den arbeidsdagen, men for en gangs skyld stresset jeg ikke så mye som jeg vanligvis gjør. Tok dagen i litt roligere tempo. Bare litt… Det nytter ikke med noe annet der.

Jeg klødde i fingrene etter å skrive hele dagen . Men som vanlig er det ikke mye som blir gjort verken før eller etter jobb. Så det ble ikke noe ut av det etter at middagen var inntatt og jeg endelig kunne slenge de slitne beina oppi sofaen.

Så da hadde jeg et håp i dag da. Men som ofte før, så dukket det opp besøk til mannen. Og det har vært trygling om kake derfra i over ei uke nå. 

For å få slutt på saken ble det til at blandet sammen en muffins-røre. 

Oppskrift Her .

Etter besøket reiste har det egentlig blitt bare surr ut av resten av dagen. Og nå er det på tide å lage middag.

Kanskje jeg orker å komme igang etter det da. Nå står det masse i kø i hodet mitt som  ut på “papiret” snart.

Da ønsker jeg meg selv og plantene lykke til videre med spiringen.

Ha en fin kveld😊

 

#planter #skrivekløe #forfatterspire

 

9 kommentarer
    1. Veldig artig at du skal skrive. Håper du forteller mer om boksen etterhvert 🙂 Det er så imponerende med folk som skriver ferdig en hel bok. Jeg har aldri gjort en ferdig 🙂

      1. Ehhm.. Det har ikke jeg gjort heller ennå. Men for første gang prøver jeg seriøst. Og jeg har handlingen i hodet . Det blir spenning/krim 😎

      2. Det er spennende å skrive,
        Men jeg skal love deg at det ikke går raskt unna😋 Og jeg har heller aldri skrevet ferdig noen bok før, men en gang må jo bli den første 😊😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg