DET GROR DA LITT

Nå satte jeg minidrivhuset mitt ut igjen. Det har stått inne i stua noen dager. Jeg har vært litt redd for nattefrost. Jeg syns det går veldig tregt med tomatplantene. Syns ikke jeg ser så stor fremgang på dem. Paprikaplantene har det ikke så innmari travelt med å vokse heller. Men de lever  i det minste😊 MEN … frøene fra Thailand kommer som bare det. 

Ved nærmere ettersyn kommer det jammen en liten spire av en annen sort derfra også.

Dette kan bli gøy 😊

Og her er et nytt bilde av stilkene på crispysalatene. De jeg satte i hver sin dessertskål for ei stund siden. Det kommer ny salat som bare det her, og det er blitt røtter på dem. Så senere i dag skal jeg sette dem i hver sin potte med jord 😊 Tør ikke å sette de i bakken ute ennå. Det er så kaldt nå at fysj. Jeg får teste ut dette inne først .

Da må altså konklusjonen bli : Ikke kast stilken på crispysalaten . Sett den i ei dessertskål med vann😉

 

#crispysalat #Thailandsfrø #tomatplanter #paprikaplanter #detspirer

 

12 kommentarer

Siste innlegg