Det blir boller i dag.

I dag har jeg vært skikkelig trøtt. Var nødt til å lukke øya ei stund på formiddagen.  Det hjalp litt. Først nå har jeg kommet i gang med bollebaksten jeg skulle tatt på søndag. Det ble jo endringer i planene den dagen.

Jeg prøver meg på oppskriften til MatPrat etter tips fra  Veralynn. Er veldig spent på hvordan dette går. Jeg har aldri bakt gjærdeig med kald væske. Men hun fikk det til hun da, så jeg krysser fingrene.

Blir de gode og fine blir det boller til dessert i morgen. Jeg har bedt ei venninne på middag i morgen og det kan være godt med noe søtt etter maten.

Bilen min har snødd ned i løpet av gårsdagen og natta, så jeg gidder ikke å ut med den i dag. Jeg har alt jeg trenger klart til middagen. Veldig greit.

Nå håper jeg på fine boller, og mildvær i morgen sånn at snøen smelter bort fra bilen av seg selv. Må jo ha trua.

HA EN FIN KVELD ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg