Hei igjen og godt nyttår.

Beklager en veldig lang pause. Jeg har vært lite aktiv med det meste ei lang stund. Formen vil liksom ikke sitte så lange stunden av gangen. Dosen med Levaxin for lavt stoffskifte ble øket igjen etter nye blodprøver i forrige uke. Kanskje det går seg til igjen ei stund.

Forrige uke lot jeg meg også lokke til en tur ut av hula mi med ei venninne.  Det var salg på garn. Det måtte jeg jo prøve å få med meg. Jeg tok tilogmed med på meg noe annet enn joggebukse før jeg dro. Og sminke!!! Slå den a!! Det føltes godt.

Nå er jeg i gang med å strikke votter til en av naboene mine. Han fortjener det etter å stadig manne meg opp til å komme meg ut på et eller annet.

Denne uka  var det en liten skitur han ville jeg skulle prøve meg på. Men det er jeg ikke helt med på foreløpig. Jeg gikk meg en  liten luftetur i stedet på torsdag. Det var nemlig den  dagen jeg skulle komme meg ut. Oppfordringen fikk jeg på mandag, så jeg skulle få tid til å tygge litt på det først.  Pluss å unngå de værste kuldegradene vi har hatt her ei stund nå.

Jeg tok med meg søpla og fikk slengt den i dunken på vei ut. Og postkassa fikk jeg tømt på veien tilbake igjen. Det var slettes ikke så ille å rusle en langsom tur for meg selv ute i vinterlandskapet.

Elva er borte under is og snø. 

 

Kanskje jeg må få meg meg en eller begge gutta mine på isfiske snart? Det hadde vært gøy å prøvd. Men jeg får nok drøye det en stund til. Formen må være mer på plass først.

I går ettermiddag det fine farger på himmelen utenfor stuevinduet mitt. 

Det var litt av en utsikt. Jeg kom meg ikke ut på luftetur i går. Så da var det fint å få seg dette i allefall.

Jeg fikk strikket en god stund på en vott i stedet. Her må ting prioriteres om dagen.

I dag måtte jeg i butikken. Da varene var på plass i bilen gikk jeg en runde rundt bygget før jeg kjørte hjem. Ikke mer enn et par hundre meter, men alt er bedre enn ingenting. Krysser fingrene for stigende form fremover.

 

HA EN FIN KVELD ❤️

12 kommentarer

Siste innlegg