Den årlige Baileys-kvelden er over.

Heldigvis får jeg si😐 Min venninne og jeg lager oss noen tradisjoner. En av dem er en kveld /natt med Baileys og potetgull. Skravling og noe skummelt på TV.  Så sover vi på hver vår sofa i tilfelle det har blitt litt for skummelt. Dyner og puter og alt i orden. Vi koser oss. I år var mannen hjemme med oss, så det ble mest skravling og for mye Baileys.

Så innen vi kom oss under dyna og var klare for TV var vi egentlig litt for svimle til å få med oss så mye av hva som egentlug skjedde på skjermen. Jeg sovnet i hvertfall fort. Og formen i går var absolutt ikke mye å skryte av. Har man ikke hatt vondt i hodet fra før skal jeg love dere at det slo skikkelig til i hele går. Huttetu… Det er godt tradisjonen bare er en gang i året. Moro så lenge det varer, men takke meg til dagen derpå.  Jeg tror vi hadde kjøpt for mye Baileys denne gangen. Nå er det (heldigvis) et år til neste gang😃 Kanskje vi kjøper mer potetgull og snadder og mindre alkohol da. Det får vi se på😁 Moro var det i hvertfall på fredag. Etter en ikke alt for morsom lørdag, er jeg klar for en ny dag med nye muligheter i dag. Og om et par timer skal vi til mine svigerforeldre og spise middag. Det blir koselig.  Tar med meg det nye nettet mitt med strikketøyet i jeg tenker jeg. 

Da ønsker jeg alle dere der ute en fin søndag med god form😙

#tradisjon #venninner #venninnekveld

6 kommentarer
    1. Bailys og shereidan er de to likørene jeg liker, og som jeg kan si “ja takk” til når jeg får tilbudt det i selskap.

      Hørtes kjempekoselig ut med en slik venninnekveld, og jeg håper dere koste dere 🙂

      Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja begge de to et gode likører😊
        Vi kosa oss masse fredagskvelden. Men ikke fullt så mye i går. I dag er formen fin igjen.
        Ha en fin søndagskveld 😊

      1. Ja.. fredagskvelden var topp 😊 I går var det ikke mye liv i meg nei. Men i dag er alt fint igjen. Det er godt vi ikke har så innmari mange tradisjoner , venninna mi og jeg🤤. Noen har vi , men ikke alle er med Baileys 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg