Da kom telefonen allerede

Allerede i dag kom telefonen fra brystdiagnostisk senter. Jeg fikk time om 2 dager. Altså på onsdag.

 

Jeg kjenner jeg blir litt stressa og urolig nå. Syns jeg har vært så flink i hele helga etter at jeg var hos legen på fredag. Har prøvd å ikke tenke så mye på det og heller holdt på med andre ting. Nå kjenner jeg hjertet banker ekstra og kvalmen kommer snikende. Hodepinen kom plutselig igjen også. Det er jo ikke bra det heller da. Siden blodtrykket er så høyt som det er. Så nå tok jeg en liten pause for å skrive dette innlegget. Det blir ei travel uke dette her, med mye farting. Til Drammen på onsdag, legehuset i Hokksund på torsdag for å få på 24-timers blodtykksmåling og ned igjen på fredag for å ta det av. I løpet av fredag skulle jeg få resultatene på det i hvertfall. Mulig jeg trenger enda en type blodtrykksmedesin i tillegg til den jeg har fått. Fra Drammen aner jeg ikke når jeg får noe svar. Får nok vite det på onsdag når jeg kan forvente noe.

Nå skal jeg gå opp på syrommet mitt og prøve å vri hodet inn på andre tanker.  Skal bli ferdig med det ene prosjektet jeg har der oppe. Jeg skal komme med bilder da jeg er ferdig😁 Holder på å lage noe av dette stoffet her.

Ønsker alle en fin mandag.  Bruk den godt😙

 

#kuleriarmhulen #kulibrystet #raskkontroll #høytblodtrykk #brystdiagnostikk #legeskjekk

10 kommentarer
    1. Litt av en uke for deg. Masse lykke til hos legene. Flink du som klarer å vri tankene dine vekk fra dette og konsentrere deg om syinga. Bra jobba! Riktig god mandag til deg også 🙂 Og lykke til med syinga. Blir spennende å se hva det blir!

    2. Så bra du fikk time på BDS så raskt! Damene der er flinke. Jeg er tillitsvalgt for dem. Tror du får ganske raskt svar men jeg er usikker på hvor raskt svar jeg tør å love.
      Kos deg på strømmet.
      Klem fra meg

      1. Det var jammen en raskt time ja. Men det er bra😊 Da håper jeg på et raskt svar også. Det er ikke moro å gå sånn å vente for lenge.
        Er det der du jobber?

    3. Litt av en uke for deg <3 <3 <3 Tenker masse på deg. Vet nøyaktig hvordan dette er siden jeg hadde høyt blodtrykk selv. Går på blodtrykksmedisin selv, og blodtrykket har vært stabilt og fint.

      Krysser fingre og tær for at det er ufarlig <3 <3 <3

      Varme tanker til deg <3 🙂

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg