BURSDAG I HUSET

Mannen har bursdag i dag😍 og jeg bare surrer, som vanlig. Livredd for å ikke klare å holde meg våken i kveld har jeg sovet så lenge jeg kunne. Nå har jeg såvidt kommet i gang med noe av det som må gjøres.  Ferdig med støvsuging i 1. etg og funnet ut hva som skal serveres. Klær har jeg ikke fått på meg enda. Tenkte jeg fikk svette ferdig først. Heldigvis er det bare bonusdatter og – svigersønn som kommer. De er ikke så nøye på det. De skal sove over. Så sengetøy må skiftes. Fikk dratt av og vasket det som lå på i går. Og jeg fikk farget håret mitt. Så litt klarte jeg da i går😊

Støvsuging i varm morgenkåpe er ikke å anbefale. Jeg ble dritsvett. Så nå tror jeg det må bli dusj og påkledning som blir neste prosjekt. Bare mannen kommer hjem må jeg en kjapp tur i butikken også . Jeg klarte ikke å tenke skikkelig ut hva vi skulle ha sist jeg var der. Men nå vet jeg det😊 Og det er fortsatt en del ting jeg gjerne skulle gjort før de kommer. Men som mannen sier: Ikke stress!!! Det blir som det blir….og da klarer jeg å senke skuldrene litt👍

Julestjerna lever fortsatt som bordpynt 😊

Ønsker dere alle en fin fredag😚

 

8 kommentarer
    1. Vet, du , julestjerna vår lever fra år til år, den får seg bare en runde i dusjen , sånn en gang i desember 😀 Her har vi en superallergiker og det er lite forenelig med julestjerner 😀
      Jeg stresser noen ganger før besøk og andre ganger ikke, synd å si det, men det handler om hvor trygg jeg er på de som kommer 😀

      1. Det var lurt. Med ei julestjerne som bare skal dusjes før jul 😁
        Jeg er fæl til å stresse meg opp før vi får besøk. Men er helt enig med deg. Det spørs akkurat hvem som kommer😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg