ALENE HJEMME I DAG.

Nå har mannen dratt av gårde en tur. Jeg blir alene hjemme i dag. Men det skal gå fint😊 Nå har jeg spist masse frokost og rigget meg til med dyne og pute på sofaen. Tør ikke gjøre for mange sprell mens jeg er alene. Det er best å bare slappe av mest mulig. Blodtrykket er fortsatt skyhøyt.  Heldigvis har jeg blodtrykksmåler i huset nå, så jeg kan følge med litt. Blir det for ille får jeg heller ringe etter hjelp.

Det eneste jeg skal gjøre i dag er nok å lage noe godt og lettvint til middag. Blir det til at jeg orker noe mer tar jeg det som en positiv overraskelse. Jeg har veldig lyst til å sy noe, men hvis jeg i det hele tatt orker noe, blir det nok bare å sitte og strikke litt.

Ha en fin dag der ute da😊

 

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg