Å LESE BLOGGER KAN VÆRE LURT

De fleste er nok godt i gang med dagen. Jeg har ikke kommet lenger enn til å drikke kaffe og lese blogginnlegg . Og spist 1 brødskive ! Legg merke til det… 1 brødskive 😊 Så tar jeg heller 1 til om et par tre timer.

Men jammen ble jeg godt inspirert til å få noe ut av dagen i dag . Selv om en forkjølelse ligger og lurer og hodet verker.

Jeg har lest flere positive innlegg i dag. Om mennesker som kommer seg ut, er på trening, og jeg har fått flere kommentarer på mitt eget innlegg i går om overspising. Les HER

Inspirasjon til å gjøre noe med matinntaket .

Og ikke minst et innlegg jeg leste om positive tanker. Innlegget var skrevet av backstagebeauty og du kan lese det HER

Dette har gjort at jeg føler meg litt bedre. Jeg skal gjøre bittelitt i dag.  Ting som burde vært gjort for lenge siden .

Det å lese blogger er slettes ikke dumt. Det er mye å lære . Og man blir påminnet om ting man egentlig vet veldig godt fra før, men som allikevel går i glemmeboka.

Nå kom mannen hjem fra jakt-trening, så jeg får ta en kaffekopp sammen med han.

Ha en fin dag med det dere enn holder på med. Og ikke glem å lese noen blogginnlegg😊

#blogg #inspirasjon #nyttig #smartetips #bedrehumør

14 kommentarer
      1. Ja det er mange fine tips inne på bloggene. Dagen har ikke vært så værst hittil. Selv om forkjølelsen gjør sitt inntog her er det ingenting i veien med humøret i dag😊
        Ønsker deg en fortsatt fin dag😊

    1. Jeg har selv drevet med overspising i mange år, og det å lese hva andre har gjort hjalp meg på veien for mer inspirasjon 😀 Nå har jeg gått på lavkarbo i 4 uker og gått ned 5kg allerede.

      1. Åhh.. så bra😊 Har prøvd meg litt på lavkarbo jeg også en liten periode, da jeg var alene. Nå har jeg en plan om å kutte ned en del på karbohydrater og fylle på mer med grønnsaker, frukt og bær.

    2. Jeg leser massevis av blogger hver dag, og det gir meg mange ideer og lure tanker. Inspirasjon til å gjøre ting selv og til å skrive ting selv 🙂 Ha en fin kveld Mona Iren 🙂

      1. Ja det er masse inspirasjon der ute på bloggene.Og det er kjempebra. Man får virkelig lyst til å gjøre både det ene og det andre selv ja
        😊
        Ha en fin kveld du også🌷

    3. Ja, det er mye å lære av å lese andres blogginnlegg. Og koselig er det også. 🙂
      Har jo blitt kjent med flere nye også nå, og da er det kjekt å stikke innom.
      Skulle bare hatt mye mer tid til å gjøre det 😉
      Ønsker deg en god kveld! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg